Senin, 20 Mei 2013

open my eyes

Bintang.. bantu aku memancarkan sinarnya. Bantu aku melukiskannya, menggambarkan sosok diriku! Agar aku tau terlalu sempurna dia untuk ku, terlalu indah dia berada disini, terlalu manis kenangan bersamanya..

Namun salahkah aku yang menyimpan perasaan spesial untuknya. Lembaran-lembaran buku kosong melukiskan tentang perasaanku. perasaan yang amat dalam untuknya...

Lembaran-lembaran buku kosong melukiskan tentang perasaanku. perasaan yang amat dalam untuknya, hanya ada 1 nama tercantum dalam lembaran kosongnya. tertulis dengan tinta pena merah yang menggambarkan tulusnya hatiku, putihnya lembaran kertas menggambarkan sucinya perasaanku..

Bagaikan seekor burung kecil yang merelakan sebelah sayapnya patah demi melindungi pasangannya. Apa aku salah jika aku memberi seluruh hatiku untuknya? Apa aku salah jika aku memberi seluruh jiwa ragaku untuknya?

Buka lah mataku Tuhan!!

Sadarkan aku dari mimpi khayalanku slama ini. bangunkan aku dari perasaan bodohku selama ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar